härlig träning!!

Hej! Har vart i skolan idag precis som vanligt. Efter skolan tog jag tåget in till Linköping. Har vart där och fixat pass och legitimation. Måste ha det tills vi ska till Bryssel. När jag kom hem blev det bara att byta om och sedan ta cykeln till gymmet. Har kört ett riktigt jobbigt och väldigt roligt pass. Började med att springa upp till skönatorpet. Där uppe körde vi utomhusträning. Va fartlekar och samarbetsövningar, körde även lite hinderbana. Sen sprang vi tillbaka till gymmet. Då blev det lite box med Lizette och Erik. Riktigt roligt o jobbigt! Precis som det ska vara! När jag kom hem blev det 100 squats med. En dusch och lite käk fick det bli med innan det var dags för sängen. Nu ska jag snart sova. Imorgon är det fredag! Helt sjukt hur fort veckorna går just nu. Ha det fint!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0