Vill verkligen tacka för allt stöd jag har fått! Har fått många fina kommentarer och meddelanden som verkligen har berört mig! Det gör mig väldigt glad att så många bryr sig. Inlägget som jag skrev här för två dagar sedan är det över 1500 personer som har läst!! Det trodde jag aldrig när jag satt och skrev. Hade så mycket tårar i ögonen att jag knappt såg vad jag skrev. Igår opererades mamma och hon har vaknat och jag har kunnat prata med henne. Så det känns väldigt skönt! Vet inte hur det har gått eller så men tror nog att det har gått bra. Däremot så ser hon inte så bra då dom har opererat vid synnerven. Vet inte än vad som händer nu och vad hon ska få för behandlingar. Jag hoppas verkligen på det bästa nu! Min älskade kämpe!
When life changes to be harder, change yourself to be stronger! /julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0