bra helg!

Helgen har vart skön. Har gått alldeles för fort är det värsta.  I fredagskväll var jag bara hemma och hade det förbannat skönt. Taco, tv, godis, chips och massa mys. igår (lördag) var jag på släktkalas och firade min kusin. På kvällen blev det Melodifestivalen.  Idag har vart en väldigt slapp söndag.  Legat i soffan och kollat på vinterstudion. Har även vart duktig och skrivit historierapport om industrialiseringen.  Skönt att ha det gjort! Efter en skön helg känns det segt att behöva gå upp tidigt imorgon för att gå till skolan.  Men nu ska jag kämpa på och stå ut två veckor innan det är dags för sportlov. Nu ska jag iallafall sova. Lägger upp bilder från mitt helgmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback