sista veckan!

Vilken vecka det här har varit. Väldigt känslomässig. Har verkligen vart nere på botten. Men just nu känner jag mig glad och lycklig. Sista veckan i skolan nu innan jul och imorgon är det sista dagen. Sen väntar ett välbehövligt jullov. Är trött och sliten så detta lov kommer verkligen passande. Ska bli skönt att kunna slappna av ett tag. Nu ikväll har jag vart på gymmet och kört tabata med PT- Erik. Riktigt hårt och roligt pass. Nära döden upplevelse fast på ett skönt sätt. Har slagit in dom sista julklapparna ikväll med. Helt sjukt att det är julafton på tisdag. Tiden går så fort och det känns inte så juligt när man kollar ut, har regnat hela dagen. Men imorgon väntar som sagt sista skoldagen. Ska leka lekar och fika och sånt. På kvällen ska jag och Julia ha julmys! Sallad och proteindryck efter träningen!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0