äntligen jullov!

Ett tag kändes det som att det aldrig skulle bli jullov. Har haft hur mycket som helst att göra i skolan. Men nu äntligen så är det lov. Hade avslutning i fredags. Först lekte vi lekar i idrottshallen sen fikade vi och till sist var det avslutning i aulan. Efter det åkte jag, Oskar, Karl, Frida och Julia och åt pizza. På kvällen var Julia hos mig. Vi hade julmys och bytte julklappar. Både igår och idag har jag vart på gymmet och tränat. Ikväll hade jag själv pass. Nu ska jag snart sova. Imorgon ska jag hem till Oskar och fira jul tillsammans med hans familj. Det är en speciell dag för oss två imorgon. Vi har nämligen varit tillsammans ett halvår. Sex fina månader tillsammans. Jag hoppas att det blir många fler!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0