skolstart!

Hej! Skolan har nu dragit igång igen och sommarlovet är bara ett minne. Började i tisdags så har gått tre dagar. Har bara fredagen kvar nu innan första veckan är avklarad. Tror det här kommer bli ett tufft år, men tyckte ändå att schemat va bättre än förra året. I lördags var jag i Linköping på festival, "keep it loud" med pojkvännen och hans kompisar. Riktigt trevligt va det. Såg bland annat Medina, Niello och de vet du. Imorgon är det dags för festival igen. Efter skolan åker vi till Linköping och shoppar och äter innan det blir rixfm festival. Har vart sjuk tre veckor nu, så har inte kunnat träna ordentligt. Har egentligen träningsförbud en vecka till. Men har inte kunnat hålla mig. Igår hade jag core på boll och idag har jag vart på ett steppass. Det känns verkligen i kroppen att man har vart sjuk. Har inte alls samma energi som vanligt. Men när jag blir helt frisk så blir det hårdträning! Mår så dåligt när jag inte får träna. Blir deprimerad. Nu ska jag snart sova. Klockan ringer 05.40 imorgon! Godnatt Bild från keep it loud!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0