LÅÅNG DAG!

Är så glad att den här dagen är avklarad. Har vart en tuff dag. Helt klart värsta skoldagen i veckan. Dagen började med att jag försov mig så det blev väldigt stressigt att hinna med bussen, men jag hann som tur var. Sen klockan åtta var det dags för tyskaprov. Tror det gick helt okej. Totalt 6 lektioner idag. Dom två sista timmarna när man är seg i hela huvudet så var det matte som gällde. Var hemma vid fem. Pluggade en timme innan jag drog till gymmet. Har kört zumba och box med brorsan. Händerna är blå, svullna och skakiga! Nu ska jag plugga lite mer och sen ska jag äntligen krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det fredag. Så himla underbart! Fest på kvällen med. 
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0