Min helg!

Hej!
Har inte bloggat nåt i helgen så tänkte att jag tar allt nu.
I Fredags efter skolan så hängde Julia med mig hem, vi tränade (core på boll) och sen var hon hos mig och myste hela kvällen. I Lördags var jag uppe med tuppen, var på gymmet vid 09.30 och körde step. Resten av dagen var rätt lugn, tråkigt väder! I Söndags var det fint väder. Var ute och solade en stund och på kvällen var jag ute och sprang! Idag (måndag) har jag vart i skolan. Efter skolan blev det hem en snabbis innan det blev aerobic på gymmet och efter det har jag vart uppe i skönatorpet och orienterat, var arg och besviken sist jag orienterade men nu jäklar har jag fått revansch och det känns underbart! Så nu är jag glad! O nu ska jag plugga matte, nationellt matteprov i morgon...och idag har jag haft nationellt i tyska! Det är mycket nu! Ha det bra!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0