11/12-12

Det var ett tag sen jag bloggade, men nu är det dags för ett inlägg ingen. Ute är det kallt och massvis med snö...så mysigt! I helgen var jag i Jönköping och julhandlade tillsammans med Julia och hennes mamma. Hittade bland annat en klänning till jul och nyår. Käkade gott och hade det trevligt. Söndagen blev en riktig vinterdag. På förmiddagen kollade jag på skidor på tv, sen var jag på personalfest hos min chef. Vi åt tomtegröt och skinkmacka och på kvällen bakade jag och mamma Lussekatter och sen åkte jag skidor. Bra helg helt enkelt!
Igår var det måndag och skola igen. Idag har vi haft FN-rollspel hela dagen och det har vi även imorgon, så inga vanliga lektioner de här dagarna. Ikväll har jag varit på gymmet och tränat, zumba och styrka fick det bli idag.  I morgon efter skolan ska jag till frissan och bli lite julfin. Så skönt att klippa sig och bli av med den där förbaskade utväxten. 
/julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0