Underbar helg!

Hej!
Söndagkväll men vad gör väl det när man är ledig två dagar till. I Fredags var jag först i skolan och sen åkte jag och Fanny till Linköping och shoppade skolavslutningskläder. Både Fanny och jag fick tag i både klänning och skor, så nu är vi redo för att sluta nian. Fast bilder på kläderna får vänta, får bli en överraskning. I går (lördag) var jag i Linköping hela dagen och körde zumba med min kusin. Vi var på shake da booty tour..så himla underbart. Tränade från klockan 10-16. Vilka fantastiska instruktörer!! När jag kom hem blev det att titta på bästa Fanny och hennes familj som var med i "kvällen är din". Fanny hade nominerat sin lillasyster så att hon fick åka skidor med Anna Haag, fint! Idag har jag inte gjort så mycket. Njutit av det fina vädret. Vart ute och gått långpromenad med Fanny. I morgon ska jag till Linköping med mamma och sen på kvällen ska jag träffa fina vänner! Godnatt!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0