Mycket att göra!

Hej!
Har bloggat dåligt ett tag, har mycket att göra nu! Helgen har vart riktigt bra. Hade spinning i fredags och efter det blev den en trevlig kväll med mina fina tjejer, god mat och mys! I lördags var jag i Södertälje och i söndags hjälpte jag min kusin med barnkalas flör hennes barn. Igår (måndag) var jag i skolan precis som vanligt och på kvällen hade jag ett spinningpass. Idag har jag också vart i skolan och nu ikväll har jag kört styrka. Har ändrat mitt gymnasiumval med, hade ju kommit in på Barn och fritid men har nu tänkt om och valt samhäll i stället. Tror nog att det kommer bli jättebra. Nu pluggar jag engelska för fullt! Engelskaprov i morgon med en massa grammatik och glosor...tråkigt men skönt att få det gjort. Maj månad är verkligen fullspäckad med prov och sånt. Mycket nu innan slutbetygen ska sättas. Ha det fint!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0