Nya bättre tider!

Hej! Nu är det verkligen dags för ett inlägg. Var alldeles för länge sedan. Mycket har hänt, sommar blev till höst, lov blev till vardag och skola igen. Men det största som har hänt och det bästa som har hänt är att jag har fått tillbaka han jag älskar. Efter att ha vart ifrån varandra i sju månader så känns det så underbart att få vara tillbaka i hans famn. Efter sju månader med alldeles för många tårar så är jag nu så himla lycklig. Som om detta inte vore nog så har han och jag bokat resa till Kreta. Så på söndag drar vi dit tillsammans. Längtar ihjäl mig. Ska bli så kul!! Har nu börjat tredje och sista året på gymnasiet. Vilket känns väldigt bra. Skrev hur glad jag är över min pojkvän men måste även skriva om hur glad jag är över mina fina vänner. Jag har verkligen världens bästa vänner och vill att ni ska veta att ni betyder allt för mig och utan er vore jag inget! Tack för att ni har funnits för mig och stöttat mig när jag har haft det jobbigt!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0