1a advent, mysig helg!

Hej! Har haft en jättebra helg. I Fredags var jag och Frida på krogen i Linköping tillsammans med Oskar och hans vänner. Var väldigt mycket folk ute och jag hade en trevlig kväll. Innan det blev utgång så var jag och Julia i Linköping och handlade julklappar. Så nu är det flesta julklapparna inhandlade med. Lördagen vart lugn och skön. Spenderade hela dagen hemma hos Oskar tillsammans med honom. Igår var det en riktig myssöndag. Låg och kollade på vinterstudion på förmiddagen sen åkte jag och Oskar hem till mig. Var på julskyltning och efter det gick vi hem och bakade lussekatter och spelade bingolotto. Avslutade kvällen med ett bubbelbad tillsammans. Idag var det dags för skola igen. Måndagar är alltid sega tycker jag. Nu ska jag snart iväg och ha spinning.
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0