Jul och nyår!

Då var visst både jul och nyår över! Har aldrig firar så mycket som detta år. Firade jul fyra dagar i rad, men min familj och med Oskars familj och släkt. Själva julafton firades hemma med familjen och med Oskar. Har fått så himla fina julklappar, ätit massa god mat och haft det mysigt! På juldagen var vi ute på krogen och festade till det lite grann. Igår firade vi nyår som alla andra. Först var jag och Oskar hemma hos mig och åt trerätters med familjen och sen åkte vi hem till honom och hade fest. Idag blev det en lat dag med pizza och mys! Nästan hela lovet har spenderats tillsammans med Oskar vilket är väldigt mysigt, trivs så bra med honom. Nu är det alltså 2015, undra vad detta år har att erbjuda? Hoppas att detta år blir bättre än det förra. Det här är ju året då jag bland annat ska dansa bal och ta studenten. Spännande!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0