Har inte bloggat på länge nu! Det har hänt en del saker som har gjort att jag inte har orkat eller velat blogga. Idag är det fyra veckor sedan jag blev lämnad av den jag älskar allra mest. Dessa fyra veckor har vart dom värsta i mitt liv. Har mått väldigt dåligt. Har fortfarande svårt att förstå att det är sant. Men jag är otroligt lycklig över alla mina fina vänner som har stöttat mig. Detta kommer jag aldrig någonsin komma över. Har haft väldigt mycket i skolan med. Men nu är det äntligen lov. Måste i och för sig plugga rätt mycket på lovet med och jobba en del på gymmet med. Men det blir i alla fall lite vila. Kommer nog att åka till Göteborg några dagar med. Ska ta bussen dit och umgås med min kusin. Vilket ska bli väldigt roligt. Igår var jag på 18-årsfest. Vilket blev en lyckad kväll för min del. Mycket härligt folk. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och ta det lugnt. Ska nog köpa mig en godispåse och kolla på melodifestivalen. Förra lördagen var jag på plats i cloetta center när melodifestivalen var där. Var en rolig kväll det med.
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0