julstök

Nej jag har inte glömt bort att jag har en blogg, har bara haft väldigt mycket att göra. Men nu tyckte jag verkligen att det var dags för ett inlägg. Är mitt inne i allt julstök nu. Imorgon har vi julavslutning i skolan och sen är det äntligen dags för ett efterlängtat jullov. Ska ha lite julmys med Julia imorgon och byta julklappar och så. Har haft FN-rollspel den här veckan. Känns skönt att det är avklarat då det har varit mycket arbete inför det. Har gått och blivit med iphone nu med. Jag som alltid har varit i mot iphone och älskat Samsung har nu bytt. En guldig iphone 6 blev det och än så länge är jag väldigt nöjd. Idag har jag varit i Linköping med Oskar och handlat dom sista julklapparna och en klänning till julafton.
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0