Trasig mobil, bombhot m.m...

Hej! Har uppdaterat bloggen dåligt den här veckan. Men det var tyvärr så att min mobil åkte i backen förra veckan och blev rätt så paj. Så den är nu inlämnad på lagning. Jag brukar alltid blogga från mobilen så det förklarar varför det inte har blivit några inlägg. I helgen har jag varit på fortgjorts instruktörsutbildning i Nyköping. Var en lärorik och rolig helg. Den här veckan har både vart "vanlig" och "ovanlig". Den började precis som vanligt. I måndagskväll hade jag spinning på gymmet. Men igår var en minst sagt ovanlig dag. Klockan halv tio fick hela skolan utrymmas på grund av bombhot. En lärare hade fått in ett samtal där någon hade sagt att det fanns en bomb på skolan och att vi hade 15 minuter på oss. Det blev allt lite panik på skolan och brandlarmet gick så alla fick utrymma lokalen. Räddningstjänsten var snabbt på plats. Vi fick stå ute ungefär en timma innan lärarna kom och blåste av skoldagen och sa att vi fick gå hem. Men man fick inte gå in på skolan så man kunde inte hämta sina saker som man hade i skåpet. Polisen konstaterade att det var ett falskt larm och idag kunde vi gå till skolan igen. Idag fick vi gå till aulan där en polis var och pratade. Annars har det vart en vanlig skoldag. Ikväll har jag haft spinning på gymmet, blev även lite styrketräning för min del. Nu har jag pluggat lite och om en stund ska jag sova. När jag får tillbaka min mobil så kommer det bli mer blogginlägg. Godnatt!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0