Bra helg!

Har haft en jättemysig helg! I fredags efter skolan åkte jag och Oskar hem till honom. Vi var ensamma hos honom så vi lagade taco och hade myskväll. På lördagseftermiddagen åkte vi till Linköping tillsammans med Frida och Karl. Vi var ute och käkade och sen var vi på bio. Vi såg "hur många kramar finns det i världen". Det var en riktigt mysig film. Efter det så åkte jag och Oskar hem till mig och sov här. På söndagen var vi på kalas hos min kusin. Sen var det måndag igen och dags att dra till skolan. Min mobil är fortfarande på lagning så det är därför det inte blir så många blogginlägg. Nu ska jag snart ta och sova! En bild på mig och mitt hjärta!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0