samhälls nollningsfest!

Hej! Nu var det ett tag sen jag bloggade igen. Jag har faktiskt inte haft någom mobil...igen! Det är faktiskt inget skämt eller ursäkt. Fem dagar efter att jag hade fått tillbaka den från att den hade vart på lagning 20 dagar så hoppar den ner i toaletten! Jag var på fest (samhälls nollningsfest) hade mobilen i bakfickan och skulle ta av mig byxorna och rätt som det var så låg den där på botten. Den fungerade inte alls men efter att ha haft den i ris i några dygn så fungerar den otroligt nog. Men blir nog att köpa en ny mobil nästa vecka. Har abonnemang ett år till på den här. Har en Samsung galaxy s 3 nu som jag är otroligt nöjd med. Den har verkligen varit jättebra. Men nu är jag lite sugen på en s4 istället. Idag har jag haft Studiedag. Otroligt skönt att få sova ut. Oskar har sovit hos mig inatt. Vi har haft en riktigt lat dag. Men har gjort lite nytta ändå. Pluggat en del. Avslutade dagen på allra bästa sätt med ett hårt tabata pass på gymmet. Blev några minuter löpning med. Nu ska jag sova. Imorgon är det fredag. Då blir det skola igen och på kvällen är det dags för fest igen!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0