SPINNING & BOX!

Hej!
Just nu känner jag mig så glad. Har haft två pass på gymmet. Spinning och box. Boxen var så underbar, jag hörde inte musiken eller mig själv prata men jag hörde sexton underbara boxare som skrek och peppade varandra! Vilken stämning det var där inte. Fick så mycket beröm och fina kommentarer om passet och jag blir så varm i hjärtat! Är taggad och längtar redan tills nästa måndag då det är dags igen! Har även sprungit elljusspåret i mjölby idag med. Så har blivit mycket träning men jag älskar det! Kvällen avslutades med att äta massa kräftor, kan knappast bli bättre! Men nu är jag trött så det blir att krypa ner i sängen så fort som möjligt. Godnatt! 
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0