Måndag!

Jag har tänkt på en sak...är det verkligen bara måndag en gång i veckan?? Det känns som att det inte är något annat än måndagar. Så skönt när det är fredag och så hinner man knappt blinka så är det måndag igen. Den här måndagen har inte varit så seg som de brukar. Nä, den har faktiskt gott fort. Det absolut bästa med måndagar är såklart att jag har mina pass på gymmet. Jag älskar det bara mer och mer för varje gång! Finns verkligen inget roligare jobb. Kan kännas jobbigt ibland efter en lång skoldag och när man är seg i både huvudet och i kroppen, men när man väl är på plats och kör så släpper allting och man har bara så himla kul. Imorgon blir det skola igen och på onsdag är det Stockholm som gäller! Nu ska jag plugga o sen sova. Ha det fint!
/julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0