Bra dag!

Heej!
Idag var det dags att gå till skolan igen efter ett skönt lov. Men det kändes ändå väldigt bra, kul att träffa alla vänner och skönt att komma tillbaka till det "normala" igen. Fick reda på att jag kommit in preliminärt på mitt gymnasieval, vilket känns skönt. När jag kom hem ringde de från gymmet och undrade om jag kunde ha pass ikväll och det kunde jag ju, så nu har jag haft mitt andra spinningpass. Var inte alls lika nervös den här gången och det gick jättebra. Så himla roligt! Man blir säkrare och kan slappna av på ett helt annat sätt för varje gång man kör. Ska ha pass på fredag med. Har även fått sommarjobb på rasta. Nu sitter jag och pluggar lite tyska och om en stund ska jag sova. Ha det fint!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0