Tisdag och Onsdag!

Bloggade inget igår så bloggar för två dagar idag i stället!
Igår var vi på öppet hus på kungshöga. Det var riktigt bra, kommer nog bli den skolan i framtiden skulle jag tro. Tittade på samhäll och natur. Är riktigt sugen på natur men får se, det är ju verkligen en pluggis linje. Men det känndes så bra och seriöst. På kvällen igår var jag och Fanny i hallen och kollade på innebandy. Idag har jag vart i skolan igen precis som vanligt. Nu ikväll har jag vart på "tjejkväll" dansade afro och käkade pizza med ett härligt gäng brudar. Nu måste jag plugga, känner verkligen inte för det men måste ju! Så nu ska jag plugga No och sen tyska...ha en fin kväll!

/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0