Helgen och sånt!

Tjabba!
Har vart dålig på att blogga nu över helgen. Men nu tyckte jag att det var dags för ett inlägg! Helgen har vart bra. Var i Jönköping hela lördagen, först gick jag på stan en sväng och köpte ett par jeans och sen blev det Elmia resten av dagen. Det var cykel/sport mässa. På kvällen kom min kära vän Fanny hit och så hade vi en riktig myskväll med skräckfilm och godis! Igår (söndag) så gjorde jag inget speciellt. Sov länge och sen blev det en lugn dag. Tog en kvällspromenad med kusinen. Idag var det dags för skola igen. Hade oförberätt matteprov. Nu ikväll har jag vart på gymmet och kört spinning. Imorgon blir det ingen vanlig dag. Klassen och 9b åker till Mjölby på öppet hus på Kungshöga och på eftermiddagen blir det att träna till Lucian. Kram!
Jeansen jag köpte i lördags :)
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0