9A kan va en jävla hönsgård!

Hej!
Jag måste bara berätta, idag har 9A (min klass) vart för jävla jobbiga! En hel so lektion på 70minuter gick åt att diskutera. Det är så att vi ska sälja fika och korv och sånt på julskyltningen. Tänk er själva 30pers och alla har olika åsikter och vissa personer vill bestämma allt själva och då är några andra emot det och så, ja ni fattar själva...ett jäkla kackel med andra ord. Sen hade vi idrott och det var lika dant det med. Alla sa och körde med olika regler och vissa tacklar folk så dom börjar gråta och andra blir arga och slår sönder innebandyklubbor i småbitar. Jag vet vi går i nian och men det låter som att vi går på dagis eller nåt liknande, hahah herre gud vilken dag! Efter skolan så var jag och Fanny kvar en stund och tränade lite på redskap och sånt. Sen blev det hem en snabbis och käka lite och sen drog jag till gymmet och körde step. Ett riktigt roligt och jobbigt pass! Nu väntar en massa plugg. Tyska och matte! Ha det fint!
l
9A ♥
/julia

Kommentarer
Postat av: Nadine

Ja fyfan vilken dag!

2011-11-16 @ 22:01:31
URL: http://bulloman.blogg.se/
Postat av: juliaJJJ

men idag vare tyst, kände inte igen oss! :o :*

2011-11-17 @ 19:40:11
URL: http://juliiaajohansson.devote.se
Postat av: julia

Ja Nadine verkligen!

Haha, nej precis julia, man blir ju chockad varje tyst sekund!:*

2011-11-17 @ 20:31:43
Postat av: juliaJJJ

klaes måste varit stolt!:*

2011-11-17 @ 20:42:27
URL: http://juliiaajohansson.devote.se
Postat av: julia

Ja det var nog därför vi fick sluta 20min tidigae idag :D

2011-11-17 @ 20:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0