Tooorsdag!


Haha, vilken dag!
Har vart en rolig dag, mattelektionen bara skrattades bort med julia. Hon sa argt till mig i början av lektionen att hon inte ville jobba med mig för att jag bara pratade när hon ville jobba. Men hon kunde inte låta bli, hon kom och satte sig brevid mig. Och gissa vem det var som pratade??? jag försökte iallafall att jobba lite, men julia avbröt med en massa snack. Men det gjorde mig inget, vi gjorde iallafall typ två eller tre tal på en timme. Bra jobbat tycker jag ;) haha, vi ligger helt klart sist i boken av alla. Men men, vi har roligast av alla! Efter matten hade vi svenskaprov och efter det hade vi tyskaprov. Tyskaprovet gick förvånansvärt bra. Jag och grammatiken var ovänner igår när jag pluggade, men på provet idag var vi bra vänner! Tror jag iallafall, ska väl inte säga för mycket innan jag har fått tillbaks provet. Efter skolan var det luciaövning som gällde och sen efter det blev det träning. Nu ikväll har jag skrivit bokrecension till svenskan. Imorgon är det fredag och det är ju aldrig helt fel. Det blir skola på dagen och sen blir det att boxas på gymmet, såå kul!! Och Kvällen kommer nog bli riktigt fin den med! puss!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0