mobilblogg- 17/12

Hejhej! Har vart riktigt dålig på att blogga
den här veckan! Har helt enkelt haft väldigt mycket att göra. I lördags var det Luciakröning och sen "lussade" vi på söndagen, hela tisdagen och tillsist två gånger på torsdagen. I mellan allt lussande så har det vart skola. Fast i skolan har det vart riktigt lugnt. Alla betyg och sånt är satt så vi har inte haft så mycket att göra."Nya energihuset" har öppnat den här veckan med. Gymmet är nybyggt och jättefint. Så har blivit några pass där med, skitkul! Idag har jag vart ensam hemma och haft en lugn dag. Mamma och pappa har vart i Skara och hämtat brorsan. Han ska va här hemma nu över jul. Ikväll har han och jag vart ute o "raggat", han tog nämligen körkort i torsdags. Nu ligger jag i sängen och bloggar från mobilen. Ska väl snart ta och sova, imorgon blir det nog rätt lugnt tror jag. Ha det fint!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0