JUUULLOV!

Hejhej!
Ja nu är det äntligen jullov! Sista dagen i skolan, klaes bjöd på tårta och sen var det lärarspex, riktigt roligt! Den här höstterminen har gått så sjukt fort, den snabbaste i mitt liv. Det känns faktiskt riktigt sorgligt och jobbigt att det bara är en termin kvar på lysingskolan och med världens finaste klass! Jag trivs så jävla bra med er! Snart ska vi välja till gymnasiet och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska välja, känns så svårt! Men nu ska jag inte tänka på det utan istället njuta av att det faktiskt är lov. Lovet kunde inte ha börjat mycket bättre än med ett underbart spinningpass på gymmet! Tänkte lägga ut en bild från volleybollen i tisdags, här har ni "musses klubbhus". Imorgon blir det en heldag i Linköping. Handla dom sista julklapparna och en klänning till julafton. Ha det fint!
/julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0